Everything about شرکت وب مهر

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

وی با تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دهم توانستیم به لطف پروردگار، تکلیف خود را آنطور که خدا می خواست ادا کنیم.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

به گزارش منابع مطلع خانواده محسن میردامادادی در این دیدار از روند بازداشت و دادرسی وی توضیحاتی را ارائه کردند.

اگر جه اطلاعات فردی که مدعی مالکيت اين پول است در اسناد پيوست منعکس است اما مالک اصلی اين پول ملت ايران است. ما اميد واريم در نهايت اين پول به ايران بر گشت داده شود. در اين ميان ما انتظار داريم که منبع واقعی اين پول ها در گزارشات و اسناد مربوط به اقتصاد ترکيه، که توسط صندوق بين المللی پول ارائه می شود، منعکس بشود.

وی در ادامه اظهار داشت: «من قبل از شهردار شدن آقای قالیباف به دنبال بازنشستگی بودم. من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم، اگر قرار بود به خاطر این شایعات برکنار شوم از همه پست های خود برکنار می شدم در حالی که من الان عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم و براساس درخواست قبلی بنده که الان در اختیار دکتر کرباسیان است.»

    استفاده از پیشنهادات و نظرات کسی که در خواست طراحی سایت را دارد و اضافه کردن امکانات جدید

گفته می‌شود تعدادی دیگر از چهره‌های سیاسی، نظامی و اجرایی نیز فشار‌های مشابهی را بر مسئولان قوه قضائیه اعمال كرده‌اند و بخش رسانه‌ای این جریان نیز حداكثر تلاش خود را برای خبرسازی علیه دستگاه قضایی به كار برده‌اند.

بیانیه سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) درباره محاکمه عبدالله مؤمنی

ما توجه شما را به اسناد پيوست، که در تاريخ خرداد ۱۳۸۸برای جنات آفای رجب طيب اردوگان در باره توقيف ۵/۱۸ميليارد دلار فرستده ايم جلب می نمائيم. به موجب اين اسناد طلا و پول های نقد مصادره شده به مردم ايران تعلق دارد و بايد به ايران بر گردانده شود. اين اسناد حاکی ار آن است که اين پول در بانک مرکزی ترکيه نگه داری می شود. بطور فطع و يقين متبع اين پول می بايستی در گزارش سالانه تراز دريافت و پرداخت حساب دولت ترکيه در صندوق بين المللی پول منعکس شود.

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

حال چرا اینجوری است ... " مجیدی در این لحظه ناگهان بغض كرد و با صدایی اشك آلود خطاب به آقا گفت :

محتوای یک سایت غیر از متن میتواند شامل تصاویر و فیلم ها نیز باشند که میتواند به آن اضافه شود.

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page