Rumored Buzz on webmehr.com

Wiki Article

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) ۱۹ شهریور م ه ر د ا د

رمز ناکامی دشمنان و بدخواهان درباره ایشان را به رغم تکالب آنان، باید در خدمات جاویدان ایشان در مبارزه و دفاع مقدسی و سازندگی و در کلام شگفت انگیز امام راحل "ره" یافت که مانایی هاشمی را با زندگی و حیات نهضت پیوند زدند، سخنی با چنین اطلاق و قاطعیتی، در مورد کس دیگری صادر نشده است.

اگر علاقه مند هستید تا اطلاعاتی در مورد طراحی سایت وکالت بدست آورید، به شما توصیه می شود که این مقاله را مطالعه کنید.

بنابر شنیده‌ها، از جمله مسئولانی كه در جهت بازگشت برگزاری دادگاه به روال سابق، به مسئولان قضایی توصیه كرده است، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان بوده است كه در تماسی با آیت‌الله لاریجانی، خواستار بازگشت روند برگزاری دادگاه انتخابات به شرایط سابق و پخش آن از صداوسیما می‌گردد.

در مواردی عدم درج مهر شرکت در کنار امضای افراد مجاز از طرف شرکت می‌تواند برای دارندگان امضای مجاز مسئولیت شخصی ایجاد نماید.

ما "هاشمیان" اگر چه همچون سایر شهروندان این کشور می توانیم خواهان احقاق حقوق خود باشیم ، و به رغم آن که اذعان داریم ، خدمات پدر هرگز امتیازی برای ما ایجاد نمی کند و هیچ کس، جز به تقوا و تلاش خالصانه برای اسلام و انقلاب و ملک و ملت بر دیگری برتری ندارد، اما از آنجا که طرح این اتهامات ، به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می شود و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزد، بر احقاق حق خود پافشاری می کنیم، و گرنه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وا می نهادیم.

    استفاده از پیشنهادات و نظرات کسی که در خواست طراحی سایت را دارد و اضافه کردن امکانات جدید

با توجه به اعترافات آقای حمزه کرمی در دادگاه متهمان به کودتای مخملی، احتمال دستگیری مهدی هاشمی – فرزند هاشمی رفسنجانی – جدی به نظر می رسد.

وام قرض‌الحسنه میانگین حساب بانک مهر ایران (طرح امتیازی مهر)

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به اینکه با اتکا به وحدت و برادری می توان بیشتر به مردم خدمت صادقانه کرد گفت: با دعوی و درگیری هرگز نمی توان حقوق مردم را پیگیری کرد.

به تحلیل بنده حركت مردم، یك حركت خودجوش داخلی و درون‌زاد است و نه‌تنها ارتباطی با آن سوی مرزها ندارد بلكه برعكس بیرون از كشور را هم تحت تاثیر قرار داده است. می‌بینیم حركت سبز مردم در ایران سلطنت‌طلبان را هم خلع سلاح كرده است، منافقین را هم خلع سلاح می‌كند و آنها هم مجبورند برای اینكه محو نشوند پشت سر ملت قرار بگیرند.

وی همچنین بر این باور است که هاشمی در صورت کنارگذاشته شدن از مناصب انتصابی اش، از ریاست مجلس خبرگان کناره گیری نخواهد کرد.

شما با بیان آشكار چه می‌گویید؟ می‌گویید مردم شما به طرف كسانی بروید كه با انقلاب میانه خوبی ندارند؟!

Report this wiki page